Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak strüktürlmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun kent analizleri ciğerin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize izafe etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, hasılat ve rağbet alanları kadar değkârkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların kârletmeniz ciğerin farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok yarar katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En güçlü etkinliği, akla yatkın maliyette suni zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş bayağı akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde dünya saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin sonuç plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değkârti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle baş başa artık “ne istersem onu allıkırım” dönemi serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye gözcü makro rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bili ve bildirişim teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına dek iş proseslerini değkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olası evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk araştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Amma kovuşturma fail yıllarda genel ağ kent çallıkışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil fail web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sürdürmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik kartı evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir laf daha var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çallıkışmalarını belli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çallıkışmalarda yapılan yatırımın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında serlayıp şirketin sahici finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbir hayli projenin mevsim süresince üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da farklı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kadimî üstınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine sargılı. Doğrusu sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, sonunda matlup payanları vermemektedir.